Lördagkväll

Hej alla läsare, då var jag äntligen hemma. Vaknad väl vid åtta tiden imorse, eller okej inte av mig själv för det vore nog ett mirakel. Men Aleena väckte oss, dem lämnade mig vid nio-tiden. Låg kvar en timma i sängen sen begav jag mig upp och började städa. Det blev skitbra, har inte känt mig helt kry idag, trodde först att jag hade halsfluss, men det var en lite skarrig luring. Jag vart klar med städningen runt två halv tre, då la jag mig och kolla på TV. Det märks verkligen att vi inte har nån TV för jag känner knappt igen några av alla nya serier och program som börjat på TV. Ikväll börjar, eller har redan börjat nu, första delfinalen i melodifestivalen. Nu är det bara 7 dagar kvar tills vi sitter där innen och kolla på artisterna in real. Ser fram emot det sjukt mycket, måste tänka ut nått fint att ha på också. Har ju redan köpt smyckena, har inte riktigt bestämt mig för vilka skor jag har. Men har mycket tid kvar, så jajaa...

Vi har precis vart och köpte lite gott och hyrt en film, det blev "På smällen". Har sätt den på reklam förut, den verkar skitbra.



Så nu ska vi upp i vårt mysiga lilla tv-rum och mysa. Skönt, det känns verkligen perfekt nu när man är lite halvsjuk.
KRAMIS!<3

Kommentarer
Postat av: mia

alex, du borde sätta tillbaka den där "74 dagar kvar till egypten" grejen på din blogg, den var bra :D

2008-02-09 @ 22:26:34
Postat av: Emelie

jaaa, gud vad många som vet det :P har typ fått 5 förfrågningar om det hahha :P

går du också där? :D

2008-02-09 @ 23:08:25
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Malin

filmen är riktigt bra. Har sett den flera gånger (:

2008-02-09 @ 23:29:19
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha OH my, han berättade om det :P vill typ inte ens veta :P men han är ganska bra med hår och sånt måste jag säga fast nu har han ju rakat bort sin fina frilla (fast det är nog lite mig och skylla) :P gaaah
haha

2008-02-09 @ 23:36:28
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0