Melodifestivalen/efterfesten

Då var jag tillbaka igen, har precis storstädat våra lilla hus, fan vad skönt det känns när man är klar. Fotografen kommer nämligen imorrn, så allt måste vara perfekt då. Skönt att all renovering är över nu...
Har lite bråttom nu men känner att jag måste lägga in bilderna nu annars blir det aldrig gjort, dem har nämligen satt på filmen där uppe nu och jag vill verkligen se den... plus att vi har lite bullar och sånt gott. Men här kommer iallafall lite bilder...

Här hade vi precis varit ute och shoppat lite för kvällen.. Aleena & kevin.

  

På hotellet hade dem en liten damm och i den fanns fiskar och sedan en skäldpadda, när vi kom in efter shoppingen låg sköldpaddan såhär, skön stil. haha

image238

Här satt vi inne på restaurangen innen på hotellet, precis innan vi åkte iväg till arenan där vi skulle kolla på självaste festivalen. Eftersom jag tar korten är jag inte med på så många :(

  

När vi kom fram till ABB Arenan, där det hela utspelade sig stod det en rad med bilar med jättenajsa discokulor på, haha tyckte det var lite skoj..



Jag tog några kort när vi var där inne, men det var ändå en bit från scenen plus att det blev lite för mörkt med blixt och så...

Här satt vi och väntade precis innan det började, här är väl också ända bilden som man ser sminkningen.

image242

Sen bilderna från hotellet, alltså efterfesten...

Här tog vi en bild utanför vårt hotellrum, råkade hålla för blixten..lite cool jue.

image243

Här stod vi och tog det lungt bara, åt lite mat..som var sådär..men skitgod nypressad apelsin juice, haha vi pajjade typ hela maskinen, men det var en sån där som man kan göra själv på..skitcool.

image244

Här kommer de två bilder jag lyckades få med på kameran, en på älsklingen och Sanna...
det var nämligen så att bilden kevin tog på mig och Sanna förvsvann eller nått, fattade ingenting men ajja vi ska ändå till globen, lär ju kunna ta kort där i sådana fall...

image245

Sedan fick jag en bild på mig och Ola, ser lite konstig ut..gillar verkligen inte att se mig själv på kort men men...
haa det ser fan ut som jag håller  på att skita på mig, men JAJA!

image246



Så det var de bilderna jag hade att bjuda på, har tagit en massa annat..men dem är bara dåliga så det är skitsamma. Lyckades iallafall filma lite också, men nu när jag sitter och kollar på filmerna kommer det inget ljud, assså är jag helt jävla korkad...fattar ingenting...de MÅSTE ju vara ljud..ska kolla upp dett NU, och funkar det lägger jag in filmerna sen!

Cya <3

Kommentarer
Postat av: sandele

Gud va avid jag blir! skulle ge allt för att få gå på efterfesten!

2008-02-18 @ 15:10:40
Postat av: mh

jag med!! =)

2008-02-18 @ 15:16:27
Postat av: Anonym

träffade du carola??

2008-02-18 @ 17:12:08
Postat av: Kevin

Jag älskar dig bebe!

2008-02-18 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0