Onsdag

Hallloojsan, idag är det onsdag, min lediga dag. Det känns underbart, dock är det jävligt dåligt väder...lite boring.
Imorse klev jag upp vid halv åtta tiden, fixade mig och åkte sedan in till stan för att fixa naglarna. Men när jag väl kommer fram ser det stängt ut, men ser att hon tjejen är där inne så jag går in. Hon babblar på och säger att hon eleven hade gått för att jag var sen, 7 JÄVLA minuter, men ajja sen hade dem typ stängt av all el, så hon kunde inte ringa bla...bla...blaaa... Så nu har jag fått en ny tid, på fredag klockan nio. BÄST FÖR HENNE att hon INTE ringer och avbokar den nu, skulle ju vara jävligt tråkigt. Men men, säger ju att jag har sån jävla otur hela tiden.
Men förutom den lilla händelsen har jag ganska mycket att säga och visa...vet fan inte vart jag ska börja... Hmmm!?

Okej, då var jag tillbaka igen, haha inte för att ni märker någon skillnad men började blogga vid sex tiden, råkade somna under tiden som jag började skriva..haha e helt jävla slut...kroppen är inte van med att springa runt så mycket som jag gjort de senaste dagarna! Har precis käkat middag nu också, har lite besök också. Morsan, Tomas och deras kompis Kate spelar Canasta nu, ett italienskt kortspel (tror jag)...

BRB!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0