Smått & gott

Fick lite fina smycken av Aleena när jag var där och städade i lördags... helt okej, trots att det inte är min stil är det alltid kul att ha. Har aldrig riktigt varit nån höjdare på armband...har alltid använt örhängen och ganska ofta halsband, men näe armband är nått jag vill lära mig använda för det tycker jag är SKITSNYGGT!
Fick ju också ett lypsyl som luktar jättegott, det är typ från åhlens.

image225


        

                     image231

Och sedan väskan som jag fick i gåva efter att ha beställt tre TARA tidningar till mamsen, men nä nu måste jag fortsätta plugga. KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0