Söndag

God morgon alla läsare, ville bara säga att jag blir jätteglad för alla kommentarer jag får, visst det är ju inte precis komplimanger, haha men det känns kul att se at folk faktist läser min blogg. Docl får jag lite konstiga frågor och kommentarer ibland, men jag bryr mig verkligen inte ett skit om det. Har sovit underbart gott inatt, och ska alldeles strax ge mig iväg till dansen. Idag blir andra gången, vilket betyder att det återsår 13 lektioner. möö
Fick hem ett paket med posten här om dagen, i den låg en väska och en lite parfym. Det var en gåvan man fick om man prenumerar på tre tidingar av Tara, som jag gjorde fast gav till mamma. Trodde jag skulle få paketet långt innan jul, så hade därför glömt att jag skulle få det. Egentligen hade jag tänkt att lägga in bilderna nu, men allt funkar inte riktigt som det ska så får försöka igen senare, fick också en massa fint från Aleena, lite arband, en ring och ett bra lypsyl/läppglans. Måste dra alldeles strax så bloggar mer när jag kommer hem...

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: k

hej, du lovade att lägga ut ditt CV, men det hr du inte gjort ju:(

2008-02-10 @ 15:29:30
Postat av: Malin

Svar; tack så mycket (:

Ha en trevlig söndag!

2008-02-10 @ 15:39:31
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Danni

Kul med ett överaskningspaket :)

2008-02-10 @ 19:35:25
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0