Tisdag

Heeeeeej, nu är det snart lunchdags, har tagit en lång sovmorgon haha. Börjar jobba vid tre idag, så måste nog dra iväg snart så att jag hinner äta innan. Man får bara äta en gång ¨på restaurangen där jag jobbar, så måste vara mätt och belåten när jag kommer dit. Tänkte åka och äta sushi med älsklingen, om han vill och hinner. Slutar vid åtta ikväll, ska bli jävligt skönt att vara ledig imorrn plus att jag ska göra mina naglar då! hihi längtar...

Måste sminka mig nu, ha en underbar dag allesammans! Ska försöka få en schnyyyyg bild på mig idag i arbetskläderna! hihi kraaaam

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, skicka mig ett mail på adressen [email protected]. Kanske har jag något åt dig om du vill ha den... Har provat en ny sorts design så vi får väl se om du gillar den :-) Har man lovat så har man ;-)

2008-02-26 @ 15:54:29
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0