typ tråkigt!

Eftersom många i min omgivning är så jävla uppmärksamma om min vikt, och tycker att jag är så smal o.s.v ville jag bara göra detta test för att se om jag har ätstörningar eller nått, haha vilket jag vet att jag inte har men för att bevisa för er stackare som är så orolig för mig. Jag ÄR liten, har LITEn benstomme...kan inte göra nått åt den saken.

Det här testet är mer för att kolla om man är tjock, men men... haha

Mat:

Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[  ] Allt friterat
[x] Donken
[  ] Max
[  ] Sibylla
[  ] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab

Summa: 4

Snacks och godis jag gillar:

[x] Chips
[  ] Popcorn
[x] Lösgodis
[x] Choklad
[x] Lakrits
[x] Mint
[  ] Salta Pinnar
[x] Gelé
[  ] Skum
[  ] Kola

Summa: 6

Dricka jag gillar:

[  ] Allt med alkohol
[x] (Coca) Cola
[x ] Lightläsk
[x] Fanta
[x] Sprite
[x] Trocadero
[x] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.
[  ] Red Bull eller annan energigivande dricka
[?] Must

Summa: 7,5

MOTION:

[x] Du motionerar varje dag (jag går ju hela dagarna )
[  ] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan
[  ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[  ] Du motionerar aldrig

Summa: 1

DIN KROPP:

[  ] Du har dubbelhaka
[x] Du har vällingkinder
[  ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[  ] Din vikt är över 68 kg
[  ] Du har klädstorlek 42 (M)
[  ] Du har blivit kallad tjockis
[  ] Du har blivit mobbad för det.

Summa: 1

HÄLSA:

[  ] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[  ]  Ditt beeptestresultat är under 3.
[  ] Du går / har gått hos en dietist
[  ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[  ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.

Summa: 0


TOTAL SUMMA: 19


0 - 10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt....
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid
36 - 42: TJOCKIS

SE, jag ÄR NORMAL!

Kommentarer
Postat av: kevin

Jag är tydligen en "TJOCKIS" :P

2008-02-19 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0