Värsta solskenet

Heeejsan hejsan, hoppas alla mår bra för jag mår toppen... börjar lite senare idag så har fått spendera en liten stund för mig själv, rätt skönt. Fy fan vilken jädrans väder, solen skiner för fullt. Fast lite kyligt är det ju...men det får duga. Ska alldeles strax gå till skolan, på morgonen har vi ett roligt projektarbete, sen efter lunch har vi salongen, ska klippe min brorsa då. Efter plugget är det planerat att min kusin Kalle ska hämta eller kanske möta upp mig. Ska nämligen klippa han idag också, fast hemma hos han då. Sedan ikväll har jag lovat Jens också...haha fan tre killar på en dag, nog mer än vad jag nånsin gjort...killfrisyrer e liksom inte riktigt min grej.
Nu är det bara TVÅ dagar kvar tills vi åker, åååoooohhhhwwwiiiiiiiiee ... LÄGNTAR! hihi, fan tror jag måste fixa ett par jeans eller nått...ajja måste rusa till bussen nu...


KRAMIS! ha alla en underbar daaaagiiiiish. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0