Vilken underbar dag...


God morning people, idag är det torsdag och jag ska jobba, lite halvtråkigt eftersom det är helt UNDEBART väder ute, solen tittar fram igen mellan molnen efter två regniga dagar. Plus att det känns nästan som om det är plusgrader. Ser inte sådär jättemycket fram emot det, ahha är fan helt slut...ja fortfarande! Vaknade imorse runt sjutiden, älsklingen skulle iväg och jobba. Fan vad stolt jag är över han, jätteduktig som går upp så tidigt varje dag. haha det är verkligen inte likt honom. Hade lite ont i halsen först men det har nu gått över, vilket är bra! Börjar jobba vid tre tiden så måste väl dra strax innan två.. Idag jobbar Malin också, så det blir ju lite roligare. Har en bra plan på vad jag ska köpa till älsklingen, har ju köpt en grej men en sak till måste jag bara köpa...men som ni förstår kan jag inte skriva det här i bloggen, eftersom det händer att han läser min blogg.. hihi

Jobbar fram till åtta, vilket betyder att jag antagligen inte kommer göra nått speciellt när jag kommer hem, typ sova och planera morgondagen...yes en överraskning!!!! Som ni kommer få veta mer om i morgon.

Nu ska jag hoppa in i dushen, hade tänkt sola...men så seg som jag är och lat blir det aldrig av! Men men snart far vi iväg till egypten. GUD så skönt det ska bli, har tappat räkningen lite men på ett ungefär 50 dagar eller nått.

Have a nice day =)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma!

2008-02-28 @ 12:12:17
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: kevin

jag vill veta vad det är :D

2008-02-28 @ 12:58:03
Postat av: Emma

VA I HELVETE?!?!
Ta genast bort bilden du har i detta inlägget!!!!
Den är gjord av mig!
JÄVLA dålig stil!!!!!!!!

/ARG!

2008-03-04 @ 07:26:50
URL: http://missrockangel.blogg.se
Postat av: Emma

http://missrockangel.blogg.se/1204181380__ntligen.html

2008-03-04 @ 07:40:15
URL: http://missrockangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0