Äntligen klar

Har precis avslutat mitt rum nu, och fan va skönt det känns. Asså städar man noggrant, typ dammar och torkar av, dammsuger och skurar känner man verkligen hur fräscht det känns i luften. Plus att jag bytte lakan igår, så nu luktar det jättegott i mitt lilla rum. Älsklingen är här, vet inte om han stannar, meningen var att hans mamma skulle hämta han men han kanske stannar över natten. Har pluggat en del också, men ska upp och fortsätta lite nu. Håller på med lite bild-uppgifter, typ skissa och sånt...ganska så kul faktist! Känner mig faktist duktig nu, tur det att jag inte gick upp och la mig i soffan och kollade OC, för då hade jag fortsatt legat där...haha


Ajja, bloggar sen när jag lägger mig (tror jag, om inte typ jobbiga Adam ska ta den eller nått...) CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0