Äppelpaj med Marzansås

MmmMMmMmmMMUMS!!!!!! just nu sitter jag och dreglar över min och Sofias äppelpaj som ligger i ugnen...den är alldeles strax klar...

Paj är fan det enklaste receptet. Här ser ni vårat lilla snabba-5-minuters-paj-recept:

Mjöl
Socker
Äpplen/Bär
Smör
(kanel)

skitenkelt, in i ugnen typ 10-15 minuter! lägger snart in en bild!


Back från fikat då, glömde ta en bild! haha men det gjorde inget eftersom den vart äcklig. Haha men det vara bara för att vi gjorde enligt Sofias sätt, hade vi gjort det enligt mitt hade det blivit SUPER gott...möhöhö


CHIIINGELING<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0