Bortkastat med tid.

God morgon säger jag, asså har vaknat typ tolv-ett nu varje dag på typ hela jullovet. Känns helt sjukt, brukar inte kunna sova så länge. Visst om man vart ute eller bara vart uppe väldigt sent, typ fem eller nått då kanske jag fattar att jag sover så länge, men har ändå somnat hyfsad tid typ runt ett. Känns verkligen som om jag kastar bort en massa tid på att sova. Fast sen måste jag självklart medge att det är SJUKT skönt att sova.. hehe
Men nu är jag iallafall uppe, funderar på om jag ska dra och sola. Fast jag har ett pyttelitet problem, och är det att min plånbok ligger hemma hos min kusin, och jag kan inte hämta den förrän fyra! Så de gör ju att det lutar åt att stanna hemma. Vet inte vad som händer idag, kanske ska träffa Kevins pappa (om han är frisk) och käka ute eller nått. Vi får se, men nu ska jag först och främst käka lite frukost. Sen försöka plugga lite...OHHH!!!

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0