God natt

Då var det läggdags, nu har vi städat klart allt..haha mycke tjat om våran städning, men asså tro mig snacka om MEGA skillnad. Hade ju tänkt lägga in bilderna från kryssningen men e så trött nu så det får bli imorrn. Jag vet är dålig på att lägga in bilder. Lovar att jag ska försöka bli bättre på det!

Läste en annan tjejs blogg då jag såg denna lilla "artikel". Va bara tvungen att ta med den innna jag lägger mig.

image200

Gud vad hemskt asså, den här killen fick en tumör vid två-års åldern och sedan dess har den vuxit mer och mer. Idag väger den 15 Kg. Shit tänk att leva sådär asså.. Men nu ska han äntligen få hjälp, efter 30 år att ha levt med
 det där hängades...

image201

Ajja nu ska jag gosa med älsklingen, han stannade SÅKLART! hihhi
GOD NIGHT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0