Lördag

Heeeej

Är på hyfsat bra humör förutom att det e jättetråkigt väder ute. Det blev  inge bloggande igår eftersom vi åkte direkt till Malin efter skolan. Igår var en underbart skön skoldag...eller iallafall halva då. Morgonen var väl lite tråkig, då hade vi småföretagande och samhällskunskap. Haha våran lärarade i samhälle fick typ damp och ville avbryta lektionen. Okej vi har några jävligt jobbiga människor i våran klass, men han är också ganska störd. Efter lunchen hade vi kundpass, fast eftersom jag inte hade nån kund jobbade jag på docka. Gjorde folieslingor ännu en gång, fick högsta betyg på den. Stolt* hihi
Kevin & Sheila mötte vi i älvsjö sen åkte vi tillsammans till södertälje hamn. Efter ett tag kom Sarisen. Vi hade ju tänkt oss en lite finare middag med efterätt och så men det slutade med att vi köpte tre pizzor som vi delade på sedan jättegod dessert. Haha Marränsswitz eller hur det nu stavas... asså glass med bananer, chokladsås, marränger och vispad grädde. Fast grädde blev det inget av eftersom vi inte kunde hitta någon visp. Vi gjorde väl inget speciellt, bara myste hela kvällen, kollade på " Bad Boys 2" och nått annat sjukt program på TV. Somnade runt tre nångån. Johanna kome vis tolvtiden och kröp ner med oss alla framför TV:n.

Jag och Kevin åkte vid kvar i tolv, vi bara hoppade upp ur sängen och sprang till tåget. Kevin var tvungen att hinna till sin boxning som började klockan ett. Hoppas han hann! Nu är jag hemma med lillesyrran som är sjuk. Mamma, Tompa och Adam är på tippen och dumpar en massa skit från garaget. Måste ju tömma nästan hela garaget innan fotografen kommer hit och ska fota hela huset. Eftersom vi ska lägga ut det på försäljning.

Vi ska iväg på kalas om ett tag, tror jag...vart lite osäker nu när mumsan är sjuk. Annars är planerna för kvällen att jag och K ska ut till värmdö! Bloggar mera sen. KISSSES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0