Måndag

Hej "alla" bloggläsare, ja inte är det många men några är det. Visst bloggar jag inte för att få besökare utan för att jag tycker det känns skönt att skriva av sig och dela med mig av olika händelser och saker som sker i mitt liv.
Helgen har varit helt okej som ni alla vet,  måndagen har också varit okej förutom min otroligt hemska huvudvärk som började på bild-lektionen.  Började nio imorse då vi hade make-up resurs. Jessie färgade mina ögonfransa och jag hennes. Färgen var tydligen blå-svart, haha vart lite småblå runt ögonen. Men varför vi valde att ta blå-svart var för att färgen blir lite mer glansig istället för bara svart, den blir nästan matt. Men tvättade ansiktet två gånger och då försvann den blå skuggan runt ögonen. Bråttom som jag hade imorse eftersom jag sov så länge jag kunde, glömde jag min almenacka och min skåpnyckel som låg där i. Lite klantigt men fick lägga mina grejer i Jessies skåp, SNÄLLT! ha
Det var skitäcklig mat i skolan, engelskan vart ju lite misslyckad eftersom jag glömde plugga på gloserna...suuck*
Idag hade vi lera-lek på bilden, det var ganska kul...kanske för att jag fick veta att jag fått "MT" som betyg från hösten, vilket är typ MVG (tror jag), KUL iallafall. Plus att min lilla lerpryl blev himlans bra, nöjd vart jag iallafall.

image213

Fint va? hihi Lena (min lärare) gav mycket beröm! möhöhö
Efter bilden gav jag och Malin oss iväg till gympan, trots att huvudvärken var som värst nästan, plus att jag hade skitont i låret. Jag fick iallafall närvaro trots att jag bara satt på bänken. Men men, jag åkte in och mötte Kevin i stan en kortis skulle köpa en jacka till han, men eftersom vi tyckte olika gick vi såklart därifrån utan jacka! haha typiskt älsklingen. Efter att han kämpat för att komma hem med min hemska huvudvärk somnade jag i sängen direkt när jag kom innanför dörren. Vi åt lite mat sen gick jag upp och la mig i soffan med hopp om att huvudvärken skulle förvsinna, men nej nej den är fortfarande kvar! jävlaskitbajsfucking huvudvärk! Hatar det, mår nästan illa av den, FAN! Ajja ska försöka komma i säng tidigt, alltså typ NU! Få se om den är borta imorrn, om inte stannar jag nog hem..det e ju fan rena självmordet att gå runt ute bland folk med den värken, så plågsamt!

Hej sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Lina H

haha... okej, bara så du vet så är det jääävligt creepy. i somras gjorde jag typ samma sak. (lergrejen asså) asså... den ser inte exakt likadan ut, men det är en jordglob i en hand, gjord av lera...
läskigt värre. :P haha.

2008-01-28 @ 23:39:52
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0