Ommöblering

Tjabba tjenare

Kom hem vid kvart i ett ungefär. Gjorde provet, som inte gick så bra tror jag. Det jag pluggat på kunde jag perfekt, men sen var det en massa frågor om typ ideologier och det hade jag inte änns pluggat på så förhoppningsvis får jag göra om provet. Haha eller om jag får G, men det är tveksamt!
När man var klar med provet skulle vi haft en föreläsning, men jag mådde inte speciellt bra, gör inte det nu heller. Så jag och Malin väntade på att klockan skulle slå elva så vi kunde gå och äta lunch. Efter lunchen drog jag hem. Har hjälpt mamma med att möblera om och städat hela vardagsrummet fram tills nu. Vi ska nämligen sälja vårt hus :(
Så mäklaren kommer hit imorrn och ska ta lite kort och sånt som behövs innan man lägger ut den för försäljning. Han ska också kolla hur mycket huset har gått upp i värde sedan vi köpte det. Vi köpte det nämligen för 2 miljoner, och efter all renovering vi gjort och så tror jag den värdet stigit upp till förhopningsvis 4 miljoner. Fast det e ju inte precis så att vi får 4 miljoner i handen, utan 2 miljoner betalar vi typ av på huset etc. etc.
Så inom kort, förhoppningsvis inom 3-4 månader kanske jag bor i lägenhet, båda kul och tråkigt.
Nä nu måste jag nog alldeles strax upp igen och fortsätta slänga massa skit och sånt, måste också städa mitt rum. Plugg får jag försöka stoppa in nånstans där emellan. Ska nog käka nån lite minilunch typ mellis. Är RÅ-hungrig!

Bilderna från kryssningen kommer in lite senare! PUSS SÅLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0