Sista lovdagen

Heeejsan, då var det dags för lite bloggande idag då. Hann inte blogga så mycket igår, och fick precis lite tid att sätta mig vid datorn. Så för tillfället är vi nu i Södertälje hos några vänner. Kevins faster och farmor passar barnen som bor i huset. Deras föräldrar är bortresta i L.A. Deras hus är så sjukt stort och fint. Dem har en skitstor pool ute på deras enorma veranda. Sen har dem ett "gästhus", men dush och badrum, platt-tv och asså ah sjukt fint. Vi har precis käkat lite middag. Hade skitsvårt att somna inatt igen. Tror vi somnade runt 5 imorse. Igår vart vi hämtade av Kevins mamma. Sen käkade vi där och sov sedan över där. Hon bor ute på värmdö, runt omkring är det massa hästar och skog. Men det är mysigt, bara väldigt långt att åka kommunalt, eller komplicerat iallafall. Vaknade runt ett idag igen, så vart lite försenade till det vi skulle göra. Vi var på min pappas jobb och fixade lite grejer. Sen åkte vi hem till mig och bara packade sen drog vi till södertälje. Eller vi vart hämtade i östertälje så vi slapp åka den långa vägen ut med bussen..dem bor typ också ute i ingenstans haha. Imorrn är det dags för plugget igen då...
Börjar vid halv elva, så det är ju himlans skönt. Fast får nog gå upp i tid ändå eftersom jag är så pass långt borta. Men tror att Jens kommer skjutsa oss in till stan. Ser faktist fram emot skolan imorrn, har tagit det jävligt lungt hela lovet, så lite uttråkad kan man väl säga. Ajja har inge mer att skriva nu. Känner att jag måste hitta nått som får er läsare mer intresserade =) så snälla ni få läsare, ge gärna förslag till vad ni tycker skulle vara kul. Jag älskar att blogga, det känns liksom skönt att skriva av sig. Men en sak är att nu när skolan kommer igång ska jag börja lägga ut en massa tips och råd om hår och annat som jag lär mig i skolan. För det är himlans lärorikt!


KRAMIS SÅLÄNGE <3

Kommentarer
Postat av: sandra

meer biilder på dig sjääälv ! :)

2008-01-07 @ 13:49:09
Postat av: Anonym

ta bilder på din garderob, och på diiiih

2008-01-07 @ 13:49:41
Postat av: Anonym

ta bilder på din garderob, och på diiiih

2008-01-07 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0