Tisdag

Hejsan, andra skoldagen och jag försov mig. Haha så jävla typiskt! Trots att jag satte klockan på sju så att jag skulle hinna snooza lite.. minns jag inte änns att klockan ringde. Ajja jag hoppade verkligen upp ur sängen, sminkade mig, klädde på mig och åt frukost på en halvtimma. Tur att Thomas fanns här ochs skjutsade mig till älvsjö så att jag hann med 37 bussen. Vi hade prov idag i småföretagende, tack vare Malin hann jag plugga lite igår vilket verkligen räddade mig, tror iallafall jag hade rätt på det mesta som jag svarade på. Så det blir kanske en VG, vem vet!
Asså jag tycker det är lite jobbigt i min skola, för asså skolmaten e rätt så äcklig. Ibland är den skitbra, men typ som idag fick vi biffar, men fullkornsmakaroner (kalla) och nån jävla paprika sås. Visst alla tycker om olika saker, men det känns som om de försöker anpassa maten efter olika kulturer typ. Haha asså inte för att jag är rasse eller nått, men vi har ju mycket utlänningar i min skola. Varför inte bara haft typ potatis, brunsås, biffar och lingosylt liksom. MUMS!
Drog till globen en snabbis efter skolan med bullen (malin), skulle byta tröjan jag köpte till Mimmi i födelsedagspresent, den var för stor! Tänkte på det en kort sekund, men när vi kom dit hade dem ju inte boys & girls längre på JC-Globen. Utan bara vuxenavdelning. Så det vart inge byte. Åkte hem efter det och här är jag. Tycker vädret är så himla tråkigt, känner mig liksom lite frussen. Ska ta en kopp te nu innan jag ska iväg igen. Ska träffa älsklingen och hans pappa. Drar ut till södertälje ikväll igen, lite jobbigt imorrn. Får gå upp riktigt tidigt, men det är det värt. De e så himla mysigt där, plus att jag saknar att krama min lilla bebis... hihihi

Tänkte lägga in dagens outfit sen, tog en bild precis när jag kom innanför dörren, ser helt möshad ut eftersom det regnar, men whatever!

BRB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0