Tisdag

God morgon, klockan är åtta och här sitter jag i endast linne och trosor. Haha har väl typ försovit mig. Nej men måste väl åka om en tjugo min. Tompa är ju hemma så han kör mig till älvsjö..SKÖNT! Tror bara jag åker till skolan och gör provet. Är ganska så trött, och har en del grejer jag måste göra nu innan veckans slut. Känns skönast att göra det när huset är tomt, mycket lugnare än när hela familjen är hemma.
Märkte också nu att jag behöver köpa en del nya saker till min lilla necessär. Ajja månadspengen kommer ju snart, fan kan jag få ett jo snart. Det räcker ju inte bara med denna lilla tusenlapp. Ajja jag kämpar på, med hopp om att ha ett jobb inom månadens slut! MOHAHAH..ajja lycka till lilla jag :)

Måste rusa upp nu, käka lite frukost sen bär det av till skolan. Vi får ju se när vi syns sen igen..kankse senare eller efter lunch nångång!

HA EN UNDERBAR DAG ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0