Torsdag eftermiddag!

Hallo hallo, då var jag hemma igen, eller har varit det i kanske två timmar nu. Åkte iväg och solade förut och mötte Nora. Fan va kul assså, har saknat henne. Hon va faktist jävligt brun, bara att man tänker att hon kunde blivi brunare..men det var ju ganska dåligt väder...såå ajja men jag var LIKBLEK jämfört med henne. Plus att hon solade, och fick direkt färg i ansiktet asså. ATTANS! Ajja jag provade ett nytt solarium nu, nämligen anssiktssolarium. Skitstarkt är det, solade också 6 min i ståsolariumet. Haha men blev som tur inte röd. Jag har faktist ganska mörkt pigment. Men ska lätt fortsätta med ansiktsgrejen, eftersom det är det man ser nu på vintern liksom. Fan när Nora berättar om Thailand längtar jag verkligen till älsklingen och jag åker på våran första utlandsresa tillsammans. Hoppas verkligen att det blir snart! Amen okej först och främst måste jag hitta ett jobb haha. Vi köpte hårfärg till henne som hon sköljer ut nu. Det har ju blekts ganska mycke under tiden i thailand. Sen ska vi sätta i löshår, hon köper det som vart kvar av mitt. Det är i princip lika långt som hennes, men eftersom topparna är så slitna e dem väldigt tunna. Så löshåret kommer liksom fylla ut det lite mer och det kommer se tjockare ut, alltså snyggare! Vi ska väl gå iväg och köpa nånting att äta sen tror jag. Kanske kolla lite OC också, haha jag e verkligen beroende! Men ska lite bilder när jag flätar in löshåret sen. Så får ni se hur det går till, asså är man bra på att göra inbakade flätor och har bra tålamod e det faktist ganska så enkelt!

Nu ska jag lägga mig i soffan en tag och bara slappa e skittrött! haha CIAO SÅLÄNGE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0