Typ tråkigt

THIS OR THAT

Cider eller öl? - Cider
Pepsi eller cola? - Cola
McDonalds eller Burger King? - McDonalds
Kärlek eller sex? - Kärlek
Choklad eller vanilj? - Choklad
Jordgubbar eller blåbär? - Jordgubbar
Kött eller veg? - Kött
Tv eller film? - Film
Gitarr eller trummor? - trummor
Adidas eller nike? - Adidas
Kinesiskt eller mexikanskt? - beror på!
Kakor eller paj? - beror på!
MTV eller vh1? - MTV
Blind eller döv? - Döv

KAN DU
Gå ner i splitt? - njae, skulle ja inte påstå. haha
Skriva med båda händerna? - nej, höger bara.
Vissla? - njae, har blivit sämre.
Blåsa en bubbla? - Japp
Ha dina ögon i kors? - Nope
Nudda näsan med tungan? - Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade? - Kevin
Du pratade med? - Emma
Du msnade med? - minns inte.
Du kramade? - Kevin
Du skällde på? - Kevin (haha)

SENAST DU
Skrattade? - idag
Grät? - var ett tag sen
Filmen du såg? - minns ej
Tuggade tuggummi? - idag
Drog ett skämt? - fan vet jag
Sjöng en sång? - Today

VAR ÄR DU
Lyssnar du på musik nu? - ja (älskar musik)
Om ja, vad? - massa olika
Vad har du på dig? - Mjukisar, vit linne, pösig t-shirt från gina.
Vad är det på din musmatta? har en laptop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0