Update

Jahaop, då var jag redan klar med alla bilder nu då. Shit vad snabbt det gick, är själv lite imponerad. Haha, fast jag har i och för sig en grej kvar, det är att måla av en tavla. Men det kravs lite tid för det så tänkte ta det senare ikväll typ, för nu tänkte jag dra till stan och träffa Sara. Ska käka nått litet sen sminka mig. fan vad kul det där med facebook asså, hittade ännu fler från min gamla klass. Fan det som är lite svårt är att jag inte minns deras efternamn, sen blir det ännu svårarde eftersom jag inte vet hur de ser ut nu.. ajja har skrivit till några av dem, hoppas verkligen att det svarar. Nu är jag påklädd och klar så tänkte slänga in en lite "dagens outfit" innan jag rusar iväg till bussen...

eller nej, det får bli en face-fit! haah nä men fick ingen bra bild på hela klädsel...så det blir bara en liten nu, kommer mera sen.. PUSSHEJ!

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0