Helg igen

Hejsan hoppasn, hur är det med er? Med mig är det super, lite trött bara men annars är det bra.
Slutade jobba för en halv timma sen och kom nyligen hem, ja till mamma då. Igår drog jag iväg med Nora och hennes familj ut till Nacka. Vi grillade, spelade fotboll med barnen+hundarna, haha. Spionerade också in i Noras gamla hus, lite busigt. Familjen som flyttat in där var nämligen bortresta så vi hade tur. Var där till elva, halv tolv igår kväll sedan tog vi tuben hem till mig. Där möttes vi utav Kevin och Simon, sittandes ute på balkongen och rökte vattenpipa. Lite småmysigt när det fortfarande e sådär småvarmt runt midnatt. Kom väl i säng runt två tiden, som vanligt somnade jag i soffan framför en megaseg film. 

Norisen och jag chillade bara hela morgonen fram tills klockan tre då jag började jobba. Tog en del fina bilder igårkväll, lägger in dem alldeles strax.

PUSSIS <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är jätte bra med mig :)

2008-07-03 @ 19:41:31
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Suz

2008-07-03 @ 21:37:26
Postat av: Suz

Jätte fina bilder.

Mer!!!



Kram

2008-07-03 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0