jobbiga timmar

God kväll, nån som är vaken? ja de tror jag väl.. dagen började väl bra med vädret och så men sen bröt jag ihop. Kom in i en sån där jobbig timme då allt bara kändes helt bajs, vet inte hur jag ska uttrycka mig. Men ni vet nog va jag menar, när allt bara känns skit, inget är bra. Man vill bara fly från allt. Ah iallafall så kände jag idag, ingen större anledning utan det bara kom precis som tårarna. Men efter att ha fått lite kärlek av min älskade pojkvän kändes det genast bättre. 

Plus att bullen ringde och hade tråkigt så vi bestämde träff. Haha men vi åkte in till kungshallarna (såklart) och käkade lite, snackade MASSA skit och åkte sen mot kungsan där vi mötte malins två kompisar. Slog oss ned vid vattnet precis i solen. Superskönt var det.. Waxholm rättar malin mig nu, ahah hur fan ska jag veta! haah

Sitter och kolla lite american idol nu, de e ju så himla bra. Sen är det väl sängen som gäller, upp och jobba imorrn. Jobbar från elva till sju, sen har jag bokat tvätt tid. Men som ni nog förstått så har jag nu fått internet här hemma igen, så slipper gå hem till mamma varje gång nu! =)

natti love A



Kommentarer
Postat av: hannah

ja den är riktigt snygg :)

jag fick betala 4 689 kronor, med då är det ett års försäkring med på 700 kronor :)

2008-07-23 @ 00:00:39
URL: http://hannahlindgreen.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: njaej, jag har gjort allt själv utom headern:P

2008-07-23 @ 07:33:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: MAdde

Japp, jag har gjort signaturen själv....

2008-07-23 @ 07:35:18
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0