Kärlek vid första ögonkastet...

Det var nån kväll förra veckan, tror det var i fredags när jag och nora var påväg hem till mig när vi stötte på denna underbar prins. Så fort jag såg honom blev jag nästan knäsvag, haha nä men guuud vad jag ba: oooohhhhhh!

Tills jag insåg att det var en vän till oss som ägde denna vackra varelse. Både jag och nora bara rusade fram och började klappa den lilla sötnosen. NI måste ju hålla med om att han är sjukt söt. ICE heter den, snacka om perfekt namn. hih

Oh vad jag önskade att jag kunde skaffa hund eller bara en lite kisse kanske, men nej alla ska ju vara allergiska fan!

ICE






han somnade...oohhh sötnöt<3
eller va säger ni?





Kommentarer
Postat av: natalie

ja du eeh vill itne prata om det aaw söt hund =D själv hämtar jag min hund snart ihih^^

2008-07-08 @ 01:23:13
URL: http://densmartabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0