Landet 1

Tjenare, kom precis hem från att ha varit inne i stan på uppdrag. E så himla hungrig att det känns som om jag svimmar snart, som tur är finns kevins farmor här och lagar spagetti med köttfärssås till oss. I fredags drog vi ju ut till landet och nu tänkte jag bara visa hur mysigt och trevligt vi hade. Delar in det i två delar så inläggen inte blir för långa.

Såhär ser det ut, riktiga sommarstugor...med mulltoa och allt




kussens båt, ganska najs

schtekarna...

grabbsen iväg för att handla...

?

lite senare mot kvällen så grillade vi

älsklingen skötte grillen

uppe på stora bryggan

mot natten blev det monopol...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0