Nya nails

Äntligen var det dags för mig att göra mig lite vacker nu, så på fredag är det bokat. Då ska jag till jessica och göra nya naglar. Det ska bli lite fint fint. hihi, och hon har ju garanterat blivit bättre nu än förr så de e ju bra. Visar såklart bilder på fredag! 



Har sätt och tänkt på det ett par gånger. Göra manikyr på tånaglarna? Är det fint & fräsht eller är det äcklilgt och onödigt. Vad tycker ni?

För mig blir det dock bara naglarna på händerna, men vem vet kanske provar att göra det på tårna nån gång med. haha

 PEACE.

Kommentarer
Postat av: David Frykman

Det är jättefint med fransk manikyr tycker jag, stilrent. Krimskrams med massa blommor och mönster blir för mycket.

Ganska opraktiskt med långa naglar, måste fixa till dom typ 2ggr i månaden (dyrt med andra ord) och går lätt sönder när man styrketränar... Hur vet jag?.. jo min fru! :)

Ha det bra!



/D

2008-07-09 @ 22:14:40
Postat av: Sussi

Ha ha , va rolig du är David.... : )

Tycker killar oxå ska fixa sina naglar, snyggt på killar med välvårdade händer, tycker jag.

Jag kan dock tycka de är lite väl överdrivet att lägga franskt på tåna, om inte annat dyrt.

Men har man inte annat å lägga pengarna på, så varför inte.

Men ganska äckligt med långa tånaglar, eller vart annars läggar man det vita??



Ha en bra i solen, men njut, för snart blir de åter regn regn regn.....

2008-07-09 @ 23:00:16
Postat av: dea

hej du :) ja det är jag som gjort den :D

2008-07-10 @ 07:20:59
URL: http://deajashari.blogg.se/
Postat av: Nora

SKITSNYGGT ÄR DE!

2008-07-10 @ 10:06:22
URL: http://norawestman.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahah DAVID? sköning...så du läser min blogg =) hahha

2008-07-10 @ 12:11:52
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: karuw

asså på vissa ere fint, typ på dom som är liksom fräscha i övrigt men då ska de va snyggt gjort, annars ser de för jävligt ut ^^ {på tårna asså}

2008-07-10 @ 18:20:24
URL: http://kjoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0