Sjukt taggad

Heeeeeeeeeeej, gud så bra humör jag känner mig på. Ja det finns ju såklart en anledning till det. Inatt drar vi iväg till Gotland. Har varit nej och ja i över två veckor, men nu e det bestämt! Så har väl inte mega bråttom  men tiden går fort, så lite måste jag skynda mig.

Igår ändrades planerna och jag, Nora och Elin åkte till Långholmen där vi la oss ner och solade. Handlade också lite gott med oss. Låg där runt tre timmar sen var det dags för mig att röra på mig, så tvingade med mmig tjejerna så gick vi och käkade på wook house i mariatorget, eller ha mellan maria... och zinken. Efter det lånade ja med mig lite grejer från Nora sen åkte jag hem, hoppade in i dushen och packade påsen med alla kläder som skulle med. 

Kom bara 17 min försent, haha men det gjorde inget. Som ni då vet var jag som sagt hos Helal igår och fotades. Det gick GRYMT bra och är redan supernöjd. Haha innan jag änns sätt bilderna men gud så kul det var.

Tror vi tog exakt 300 bilder, kan ni fatta? haha det var tre ombyten och en massa olika ställningar och ljus. Superlätt att jobba som modell kan jag inte säga, men kul är det och det är ju absolut värt pengarna om nu jobbar som modell.

Nu är det Helal som ska fixa lite med bilderna, får väl dem när jag kommer hem hoppas jag. SJÄLVKLART kommer jag att visa er hur dem blev. hihi är själv lite nervös att se resultatet. Fick iallafall beröm, dem sa att jag var en naturbegåvning. Så söta, helt underbara! tack =)

tänkte ladda upp bilderna nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0