SVETTAPA!

Heeeeej alla söta läsare, underbart när statistikerna stiger, det gör det hela mycket roligare att blogga. Slutade jobba för 20 minuter sen och kom precis hem. Svettas verkligen ihjäl, vi har liksom ingen aircondition inne på cafét så det blir riktigt dålig luft. Men de gör ingen nytta att dusha, kommer ända börja svettas så fort vi kommer ut. Bullen e också här, vi tänkte bara dra ut i det fina vädret. Käka nått och ahh bara njuta. Nu är jag ledig resten utav helgen, funtar på att dra till landet. Ska bli himla mysigt!

Lägger upp bilder från vår lilla make-over igår alldeles strax =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta aldrig blogga, go girl:)

2008-07-24 @ 20:07:44
URL: http://ellabenno.blogg.se/
Postat av: z

tack :D aa har gjort den själv..men tycker din var 100 gånger snyggare :O

2008-07-24 @ 22:00:43
URL: http://thez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0