Tiden går så sjukt fort

God morgon, skönt att få sova ut lite en dag till. Dock somnade vi inte förrän fyra imorse, båda var skitpigga och så låg vi och kolla på tv. Men tillslut somnade vi. Idag har jag ju som sagt tid hos min nageltjej, haha MIN.. nä men hon är sjukt duktig.
Ska vara där klockan tre, så ska se vad jag hinner göra innan det. 

Satt och tänkte på det igår, nu är det fredag IGEN liksom. Fan va tiden går fort, känns som om snart hela sommarlovet gått och jag har ännu inte hunnit göra nått.. :(

Men det ska vi se till, har lite tankar på vad jag vill göra. Åka till landet, båda ställena. Hoppa fallskärm (om ja vågar haha), åka till GBG, gå på liseberg där och träffa Kevins kusiner. Åka utomlands, och kanske gotland. Har inte helt bestämt mig än.

Vet inte vad som händer ikväll, tjejerna tjatar om att vi ska dra ut, så får väl se om det blir nått sånt eller nått helt annat. Men jag uppdaterar senare såklart med bilder på mina nya naglar.


Bjuder på en bild från förra året, strax efter min och K återförening. <3
(kolla så små vi ser ut, spec K. haha han har blivit en man nu)


PEACE!




Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) st:eskil heter gymnasiet jag ska börja:)

2008-07-11 @ 13:36:31
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: akkiiz.blogg.se

Jätte ffiiinn blogg :D

2008-07-11 @ 19:23:16
URL: http://akkiiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej du söta fröken. Jag har precis kommit in på högskolan i Stockholm, så jag är så otroligt glad ska du veta. :D Är allt bra med dig ? Kram

2008-07-11 @ 19:30:19
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0