4 Juni

God morning people, visst är det skönt att sova? jag verkligen älskar det iallafall. Var däremot tvungen att gå upp vid sju imorse och hämta upp tvätten...Älsklingen är lite krasslig så han sover fortfarande, blir nog inge jobb för hans del. 
Och varför jag är hemma, Jo det är för att betygen är satta och det ända man gör i skolan nu är typ städa...skitboring! hehe

Känns så himla skönt att det snart är sommarlov, jag slutar inte förrän på tisdag men är ledig både imorrn och på fredag... Ska bli himla NAJS!!!! Ska ner och köpa lite frulle nu, See you later <3

Kommentarer
Postat av: Martina

kom och delta i min tävling som jag har på min blogg :)

2008-06-04 @ 17:48:21
URL: http://marthiinanorman.blogg.se
Postat av: Martina

kom och delta i min tävling som jag har på min blogg :)

2008-06-04 @ 17:48:52
URL: http://marthiinanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0