BIO IKVÄLL!

Har precis tagit en dusch och äntligen hittat nått att ha på mig, är så SJUKT trött på mina kläder... (tur att man fyller år snart, hihi) Ska hem till Nora nu, funderar på att köpa med mig nån mat, kanske Sushiiiii.

Vi ska på bio ikväll, lagom lungt för mig, inte för att jag har råd. Men eftersom jag har en sådan snäll pappa så gav han mig 2 biobiljetter, haha THANX!

biobiljett.jpg

 

Vi har reserverat på typ tre olika filmer, eftersom vi ännu inte vet vilken film vi ska se..haha men tre riktigt bra, så det blir ett svårt val. See you later. Ha en bra kväll alla läsare.

 

Vissa av er gör mig verkligen glad, får så fina kommentarer, TACK för det. Love <3 A


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken fin blogg! Vilken film valde ni?

2008-06-13 @ 19:36:01
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/
Postat av: [Rebecca.Willarp]

ge mig din adress igen!! viktigt viktigt.

2008-06-13 @ 23:27:08
URL: http://willarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0