Egypten del 2

Nu har tiden bara rullat förbi och det är snart två månader sen vi var där. Men har som sagt fortfarande en massa bilder därifrån som jag tänkte dela med mig av. 

Tänkte först visa hur vår lägenhet såg ut som vi bodde i, helt okej supermysig och underbar utsikt.


Välkomna in,


Så till vänster låg det "fina" köket som typ aldrig användes.
Därefter till vänster låg matbordet (samma rum som vardagsrummet)

Större delen av vardagsrummet, med baddsoffa som Adam sov i. Men vardagsrummet i sig var ju mycket större eftersom den satt ihop med hall plus mathörna och dörrar till de andra rummen. Men det var lite svårt att fota.

Till höger om själva hallen, låg det som en minihall med tre dörrar, toaletten, mamma och mums rum och sedan mitt och kevs sovrum. Här är toaletten.


Till höger om badrummet låg Mamma och Mums sovrum

Sist men inte minst vårt sovrum, huuur mysigt som helst. Med egen balkong och allt. Det låg till vänster om toan.


Kanske lite halvsvårt att få en bild utav hur det hela såg ut, men nu fick ni se lite.. Superduper bra!



Kommentarer
Postat av: Lia

roligt med massa bilder :) hihi. han är borta i 3 veckor, men dagen innan han kmr hem så åker jag till göteborg så vi ses först om 1 månad ;/ men hoppas att du får en bra dag! :)

2008-06-26 @ 13:41:49
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så då är det du som fixar och gör det fint hemma alltså. =) Nej, som ung och student har man inte så mycket pengar tyvärr. Men allt behöver inte vara dyrt jämt, det gäller att ha fantasi. Man kan använda mycket av det man har men göra om dem, tex måla om stolar, klä om saker osv.

2008-06-26 @ 14:12:50
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Tess

Bodde du på marirott?? Tycker jag känner igen möblerna o så hehe.. Bodde själv där i sommras iaf!! Fin blogg! KRAM

2008-12-29 @ 21:49:35
URL: http://Lareinvik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0