Filmmys hemma hos Nora

Heellu, sitter hemma hos Nora nu, tänkte sova här idag. Lite småskit så orkar inte sova hemma idag. Tror jag och pojken behöver lite andrum var för sig. Ska snart fixa nått att äta och sätta på en film. Vi glömde totalt bort tiden så hinner inte till videobutiken, men får nöja oss med de vi har eller om det e nån bra rulle på tv. Imorrn är det som sagt tandis som gäller igen klockan nio. Så de blir ingen sen kväll.

Tog med mig kameran hit, men fick som sagt ingen svensk instruktionsbok med så vet inte hur många timmar batteriet ska laddas nu första gången?!

Nån som vet hur länge de ska laddas, snälla säg då det. Måste veta det nuuuu nuuu nuu!

Kramis Humlan <3



Halvgammal bild på mig och norisen, love you<3



Kommentarer
Postat av: saaywuuut

ladda den i 24h, eftersom d e första gången du använder den, och då kanske den måste laddas klart helt innan den kan användas :).

2008-06-26 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0