Första dagen på sommarlovet...

...och det regnar. Känns inte som en bra start...? Jora jag tror faktist vi kommer få en superbra och varm sommar i år. Men ibland kan man ju faktist behöva lite regn, blommorna och så! haha


Känns faktist skönt att inte ha nått planerat än, ska bara slappa och kolla film eller nått mys. Har faktist ondare i halsen idag än igår, så det gör mig bara ännu segare och en till anledning varför jag bara ska ta det lungt. Nu tänkte jag äta lite frukost och sedan... 

ah who knows?!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag hoppas verkligen vi får en bättre sommar än förra årets! :P hehe

2008-06-11 @ 13:31:39
URL: http://jordgubbspannkaka.blogg.se/
Postat av: ShotFanK

Du kommenterade min blogg, vill bara säga att jag ändrade på designen på vissa ställen till transparent istället för färg ^^, Jag använder även en bild som bakgrund och har valt en stilmall som är lätt att hitta i ^^, Ha ett superbra sommarlov :D

2008-06-11 @ 13:34:53
URL: http://shotfank.blogg.se/
Postat av: Maja

Svar till din komentar:

hej vi har typ bara varit tillsammans i 1 månad men kännt varandra i 1 år nästan. Kan man verkligen få känslor så snabbt:P tydligen hehe:D lycklig är ja i alla fall:D

2008-06-11 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0