Game Plan

(halvlångt inlägg, men det är VÄRT det om man vill skratta lite)

Igår åkte jag som sagt in till stan för att gå på bio med Nora. Det gjorde vi också, men fy fan vilken kväll. Haha vi fick oss gott några skratt. Det började med att jag fick hämta ut biljetterna eftersom det måste göras en timma före filmens start om man reserverat. Sedan gick jag och åt lite donken helt själv, gud så mobbad jag kände mig... Klockan tickar och förbi filmens starttid, ingen Nora har kommit. Så jädrans seg, men tillslut kom hon. Då hade de stängt igen, men som tur var fick vi komma in iallafall... När vi gick in i salongen för att sätta oss hade nån tagit våra platser (trodde vi iallafall) men vi orkade inte bry oss. Tills filmen började, då tänkte va bra, vi missade inget av filmen. haha tills vi insåg att vi satt i FEL SALONG. Haha det var den nya Hulken filmen... Så vi började as-garva med sprang genast ut och fann sedan rätt salong. När vi väl kom in i den, var det typ bara 5 pers. Haha så det kändes ju som om det skulle bli en värdelös film. Men det var det inte. Den var SJUKT BRA!

Under filmens gång hände en rad konstiga saker på sätet framför oss. En medelåldersman, njae eller typ 50 år. Satt och gjorde massa konstiga rörelser med hände rakt upp i luften, men inte bara det. utan plötsligt lägger han världens jävla rap.. Asså vi kunde inte hålla oss för skratt, så sjukt. Sen garvade han såklart när det var som typ lugnast eller sorgligast i filmen. HELST STÖRD snubbe..

Ajja, filmen var SUPER BRA! Så SE DEN! =)




Ohhhhh, vilken kropp "pappan" hade, haha och vilken underbart söt liten flicka. Det föll några tårar, men säg inte det till nån ahha, det är min och Nora´s hemlighet... 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha älskar den filmen den är såå sjukt gullig och rolig =O)

2009-01-29 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0