God kväll

Heeejsan, känner mig ganska så glad. Ingen speciell anledning med bara glad. Sitter hemma hos mamma nu och har haft fullt upp hela dagen. 

Imorse åkte jag och mimmimums in till slussen, skulle bara hämta min tröja som vart hos skräddaren via (BikBok). 
Men de hade 50% rabatt på allt i hela butiken (nästan), så kunde inte låta bli att få med mig lite fint hem. Har inte hunnit fota det än, men kanske hinner imorrn?!

Var också förbi Nora en snabbis och hämtade lite grejer. Har också inhandlat allt för morgondagen så det känns skönt. Efter det var det dags för jobb. Känns skönt att ha de korta passen, plus att en ny tjej kom förbi idag, supergullig. Skönt att dem anställer fler också eftersom vi är lite för få nu.

Bullen mötte upp mig efter, vi drog och solade.. eller ah jag gjorde det. Känner mig faktist lite bränd i ansiktet. Haha typ första gången. Var så jävla slut efter alla jädrans påsar och väskor så fick bli två feta pizzor till middag.

Mami och dem har precis åkt iväg, de skulle till landet. Imorrn åker jag, älsklingen och Bullen ut till min pappas landställe. Ett paradis enligt mig. Nu ska jag hoppa in i dushen, måla naglarna och lite sånt. Men bloggar imorrn innan vi drar iväg. 

natti<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0