Home from work

Heeejsan, gud vilket fint väder det blev. Imorse när jag gick var det helt grått på himlen och väldigt blåsigt. Känner mig fan inte helt frisk ännu, men på bättringsvägen! Känns skönt att jag inte behövde jobba till 18.00 idag, för då hade jag varit helt slut. 

Tack för tipsen om systemkameror. Det jag vill veta är VAD man ska kolla efter. Så jag vet vad som borde innehålla på min nya kamer. OM jag får den såklart, nått proffs som vet nått om mina frågor, tell me!

Vet inte riktigt vad som händer sen, kanske ut, kanske bio! See you <3

Kommentarer
Postat av: RebeccaaSv

älskar din blogg! :)

2008-06-13 @ 16:07:07
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0