Imorrn gäller det

Ja imorrn är det dags, KAN NI FATTA? I över 2 år har jag haft den här rälsen i min mun. Och redan IMORGON är det dags att ta ut den. Läntar enormt samtidigt som jag är grovt nervös. Kommer nog kännas sjukt tomt, men fint kommer det bli! (hoppas jag). Gud, vet inte vad jag ska säga...det liksom pirrar i magen när jag tänker på det.

Då ska ni också veta att jag har haft SJUKT sneda tänder. Asså hemska, så jag är grymt glad över att jag skaffade tandställning, för det var verkligen värt det. Hos min tandläkare har de lite bilder som de tog innan de satta in rälsen, och dem ser jag varenda gång jag kommer dit på datorn, blir fanimej lika chockad varje gång... haha

Ska fråga om det är möjligt att jag kan få de bilderna, haha ni kommer dö! Och sedan självklart efterbilderna =)
Hoppas bara inte det blir en vit fläck där självaste pluppen suttit och sedan gult runt, haha för helt lätt är det inte att hålla rent.


Men helt klart är det ju inte, kommer få en lite metall tråd på insidan av tänderna i underkäken och nån annan konstig plastgrej i överkäken, berättar mer imorrn.



Tänk vilket vackert leende jag kommer få. Hihi =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0