Midsommar?

Heejsan, sitter här och har dötråkigt. Börjar jobba klockan tre så har ett par timmar kvar... 
Igårkväll åkte vi hem till kevins mamma,  drack te och snackade bara massa skit. Var uppe redan vid halv åtta imorse för att åka hem. Eftersom hon bor så långt bort passade jag på när hon ändå skulle skjutsa kev till bussen. Älsklingen är och jobbar så e det med de. Ohhh är så uttråkad. Ändå känner jag att jag har MASSA att göra, inför morgondagen o.s.v



Imorrn lutar det mot att vi åker ut till min pappas landställe, huuuuur mysigt som helst. Det ligger i skärgården, vid drottningholm om det säger er något. Man åker tåg till Brommaplan sen buss tio min till en strand där pappa ska hämta oss med båt. hihi...kommer bli supermysigt om solen är framme. Så vi bestämmer oss för att det ska bli bra väder!

Kommer bli en riktigt svensk midsommar för vår del, med båt, vattenskidor, bastu, sill&potatis, bada i sjön... ah allt sånt som ska hända på en midsommar. Självklart har vi en midsommarstång som vi ska dansa runt också. Kommer ta med mig kameran så massa fina bilder kommer det tas!

Sen på lördag, japp då är det min födelsedag. Känns inte sådär jättemycket för tillället. Fan är det första tecknet på att man börjar bli gammal? haha att det inte pirrar i magen dagarna innan ens födelsedag? attans. Kommer inte kunna blogga under morgondagen, men hörs garanterat senare idag.


PUSS & KRAM  SKUMBANAN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0