Pizza Hut hela dagen

God kväll, kom precis hem mina fötter är helt svullna, har tillochmed fått en lite vattenblåsa på min ena lilltå... USCH! Jag tänker inte spräcka den själv så hoppas det spricker av sig själv. Haha förstod ni det där?!

Idag var jag först på min lillasysters skolavslutning, faktist i min gamla skola. Träffade mina gamla lärare, det är alltid kul. När jag väl var där insåg jag verkligen hur fort tiden faktist går. HELT SJUKT! Nu har jag bara ETT enstaka år kvar, sen är det jag som står där på flaket och skriker "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten..." haha, längtar verkligen. Min lillasyster dansade, och GUD så duktig hon är. Riktig pudding också, kommer blir otroligt vacker som "vuxen kvinna" om ni fattar vad jag menar. Nu är hon otroligt sööt, unikt utseende och grym på att sjunga dessutom. hihi, ja JAG ÄLSKAR MIN LILLASYSTER (trots att hon kan vara ett pain in the ass) ibland..

Bilden är tagen i egypten, min schtekheta solbrillor =) hihi

image1700

Efter det drog jag raka vägen till PH, jobbat från 13-21 ungefär, och vi var en man kort idag så körde på rejält. Lite tufft när jag inte varit där på ett bra tag. Men jag lyckades.

En sak som jag verkligen har DAMP på nu är att min telefon har bestämt sig för att strejka eller nått, skärmen har lagt av. Jävla skitmobil asså. Kan inte se vem som ringer, inga sms, knappt vem JAG ska ringa... alltså ingenting. Och jag tror inte vi har nån försäkring, KUL! not*

Ska nog promma hem till mami snart, dem har åkt till landet. Tänkte bara mysa där med älsklingen ikväll, ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS&KJAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0