Proppmätt

Heejsan, norisen och jag hade det supermysigt. Vi köpte lite god picknick sedan tog saltsjöbaden till Järla Sjö. Solen stekte på bra idag, dock blåste det ganska rejält där ute, men vi hittade en egen lite brygga som var perfekt. Låg där kanske i två timmar eller nått, ca 3 tror jag. Under tiden fick vi besök av en äldre dam, haha hon bara kom och satte sig där med sin rullator. Drack lite kaffe och åt kaka. Hon la också märke till noras navelpiercing och frågade var det va. Haha, så sööt.. De gamlingarna har ju typ ingen aning. Hon ba: Gör det inte ont att ha den där grejen där? haha supersöt!

(tog lite bilder, men SJÄLVKLART glömde jag kameran hos Nora, så bilder kommer nog imorn!)

När molnen började komma fram rörde vi oss in mot stan, kollade runt lite och mötte sedan Mimmi. Hon skulle ha köpt ett par jeans idag från BikBok, men vi hittade dem inte så sket i det. Prommade sedan hem till N där jag raskt hoppade in i dushen, ut igen, sminkade mig fort som attan sen drog jag och Mums iväg igen.

Har som sagt varit på möte med en kille vid namnet Helal, några kanske vet vem det är. Det var inte bara han där utan också han fru (kanske tjej) de vet jag inte. Hehe. Han är nämligen fotograf. Japp nu är det dags för mig att bli fotad, för typ första gången. Ser verkligen fram emot det. 

Vi har bokat tid på onsdag klockan sex, alltså samma tid som idag. Antingen kommer vi att vara hemma hos dem (där de har en studio) eller i en studio inne på söder. Kommer få ca 10 bilder, några utskrivna och ah minns inte exakt. Ser iallafall fram emot det enormt mycket. 

När vi var klara med mötet mötte vi upp mamma och Thomas. Gick och käkade på en Kinarestaurang (mammas födelsedag). Känner mig verkligen superduper mätt. Jag beställde Thai-kycklingmed cashewnötter. älskar det!



Kom precis hem och ska nå slå på TV:n. Det är premiär på ett eller tvp program idag så det blir en mysig tv kväll.

Till detta blir det min älsklingsdessert; Marrängswish! MUMS!!!



  • Gammaldags vaniljglass
  • Maränger (såklart)
  • Banan
  • Chokladsås
  • Och sedan OM man vill, flytande eller vispad grädde.
See yah <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0