Regn på avslutningsdagen

Kan man ha mer otur eller vad, det har varit kanonväder i över 2 veckor nu och JUST IDAG när vi har avslutning REGNAR det. Oh vad arg jag blir, hade planerat att ha en ny klänning jag köpt, men inte fasiken tänker jag ha den nu, kommer ju frysa hjäl. Tråkigt, PLUS att jag har megaont i halsen och känner mig nästan sjuk. Så slänger väl bara på mig nått enkelt sen åker jag hem och sover. Det ända jag ser fram emot denna dag är väl matchen ikväll....

Svergie - Grekland

Vem vinner?

Ha en bra dag <3 A

Kommentarer
Postat av: Sussi

Regnar ja, men de är inte kallt ute, men de märker du väl...

Usch du får inte bli sjuk nu!!

Hoppas du får en jätte fin dag : )

2008-06-10 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0