SATC

Eftersom det inte blev nån kamera idag, blev det lite bio istället. Så vi inte åkte dit helt i onödan. Gick först och käkade middag och sedan blev det bio. Det var jag, Mimmi och mamma. Sedan träffade vi på maria, emma och hennes kompis. Sedan kom också Björn och Linda dit, hela Runows familjen, typ. haha. Dem skulle se samma film. Fast vi satt dock inte på samma rad...

293.satc.100307.jpg

Roligt citat från filmen - I love you but I love me more! haha sköning.

 

Filmen var SUPER BRA! Så ni som inte sätt den, se den. Haha riktigt tjejfilm då så kanske inte för er killar. Om ni inte gillar sådana filmer. Handlade lite på willys innan vi drog hem också.

 

Ska dricka lite te och kolla lite TV! natti =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se satc the move , verkar uur bra ! :)

2008-06-24 @ 11:02:50
URL: http://ingram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0