SOMMARLOV!

Heeeeejsan, GUD SÅ SKÖNT med sommarlov. Visst jag "hatar" inte skolan, men skönare att kunna göra vad man vill i nästan 3 månader. Haha fast kan nästan slå vad om när det kanske är nån vecka eller två kvar innan skolan börjar igen i augusti kommer jag sitta här och tjata om att jag har tråkigt.. NÄ ska ha fullt upp i sommar. Har redan börjat planera. Ska faktist jobba en hel del, hoppas på gotland v. 29 och GBG nån gång där. Så lite resor blir det av, exakt när vet jag/vi inte än. Men mer om det sen. 

När vi vaknade imorse kände både bullen och jag oss deppiga på grund av det bajsiga vädret men kolla nu, superväder. Sketavarmt, tur att jag inte klädde mig föör varmt iallafall, men svettats har jag. Såhär söta var vi imorse innan vi drog =)



Och så självklart ett litet egopic...



SHIT vad det blåser ute, helt sjuukt. Känns nästan som om vinden ska blåsa in vår balkongdörr..
Iallfall så efter vår megatråkiga avslutning drog jag, bulle och två kompisar från skolan inte till stan och käkade lite. Sedan drog vi hem till bullen, bara hon och jag.. de första vi båda gjorde var att somna framför tv:n haha. Ajja sen skulle hon iväg att jobba så då drog jag in till stan, mötte norisen och köpte lite småsaker. Nu sitter jag här hemma helt ensam och väntar på ett samtal från min käreste...




Kommentarer
Postat av: miafia

fina bildeeer :):):):)

2008-06-10 @ 19:42:05
Postat av: tobias

du är en riktigt vacker tjej du !

2008-06-12 @ 14:44:28
URL: http://tobnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0