Studentfirande och annat mys

Hellu, haft en bra dag? det har iallafal jag. Inte alls vad jag planerat (alltså ingenting) haha men lyckad blev den iallafall. Började med att norisen plockade upp mig med moppen, vi drog in till medis och tog en glass. Tills hennes mamma ringde och sa att vi skulle skynda oss hem eftersom Nora´s syrra "Stella" tog studenten idag. Och vi skulle vara med på utspringet. Fy fan vad kul det är alltså. Man bara rös... Vi stog där typ i 30 min innan de började ränna ut ut skolans lokaler med sedan blev det ett jädrans drag. Vi drog sedan till hellasgården, knäckte ett skumpa och åt lite jordgubbar. Nora och de andra tog också ett dopp i det grymt varma vattnet. Jag själv låg bara och solade, doppade bena också. Men hade glömt bikini hemma så fick skita i det. Men nu vet jag att det är sjukt varmt i vattnet, så slipper jag vara en sådan badkruka. Haha

Tog lite mysigare bilder också under dagens gång...

image1688
image1689
image1691 
image1690

Bilderna är tagna med Noras mobilkamera så det är ju ingen proffskvalité precis.
Tog också bilder under utspringet med kommer inte åt dem bilderna nu...

Vi hade också en himla vacker utsikt, nämligen denna säxiga man! haha

image1692

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0