Sveriges nationaldag 6 Juni

Hejsan svejsan, gud så trött jag är.. verkligen helt slut. Slutade jobba klockan sex när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade på duns. Öppnade imorse halv tio så var uppe redan vid åtta. Vilket var jädrans jobbigt eftersom jag var hemma eller typ somnade runt 4 imorse. Som ni vet har jag ingen egen kamera (hoppas på att få en när jag fyller år SNART). hihi

Så självklart blir det dåligt med bilder. Men igår sov jag sjukt länge, så hela dagen blir ju liksom utdragen. Men vi kom iväg, jag Mickis och Nora. Låg vid nypan och bara myste. Köpte lite gott och äta och snackade en massa skit. Det kan verkligen vara mysigt att bara snacka lite tjejsnack och mysa. Vi var sedan hemma hos mickis ett tag sedan åkte vi hem till Nora. Där vi lagade tacos, mums. Klockan hade hunnit bli jättemycket när vi väl var klara men det var ingen som orkade bry sig om det Bullen kom och vi drog ut. Hade en hyfsat trevlig kväll, inge sådär märkvärdigt. 

Ikväll blir det ingen utgång för min del, är så sinnessjukt trött. Men däremot ska jag försöka få liv i min kära pojkvän som ligger däckad på soffan. Haha, han verkar också vara rätt trött. Tänkte gå och köpa lite mat och kanske hyra en film. Nån som vet en bra, helst NY film som finns ute i butik nu. Snälla tipsa mig gärna =)

Ses sen <3



Det fick bli tacos ännu en dag, haha va faktist rätt sugen på det. Lätt att laga också. Inte heller så dyrt...



Himla mumsigt & mysigt, älskar min bebis <3


Den sista bilden blev lite suddig, men men man ser hur mysigt vi hade det iallafall =)

föressten så är bilden tagen i våran nya lägenhet hos mami...



Kommentarer
Postat av: mingla

haha nää, det är jag som försöker vara rolig. vad gör ud idag?

2008-06-08 @ 12:00:36
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0