Back at school

Tjenare, då var vi tillbaka i skolan. Inget märkvärdigt hände idag, hade först engelska imorse, sen hade vi en tio-minuters lektion service... men vår grupp fick sluta tidigare än den andra. Eftersom jag och Malin har idrott vid kvart över tre bestämde vi oss för att åka hem till älsklingens lägenhet i bandhagen innan vi började. Vi handlade lite got på ica som vi sedan mumsade i oss.. vi hade brottning på idrotten idag. Haha så jävla sjuk sport, kan inte änns förstå att det är en sport, ser ju bara ut som om man ligger på marken och kramas typ. Ajja jag e tjej, kommer aldrig förstå mig på det där.

Efter idrotten mötte jag Kevin och Jens, vi sprang direkt upp till lägenheten vi skulle kolla på, det är en trea och ligger precis brevid den fyra dem bor i nu. Den var rätt fin, lite tråkigt med ett rum mindre och en toalett mindre, men det funkar absolut. Som jag förstod det kommer dem ta den, för att dem måste. Så till helgen, om allt går som det ska kommer bytet starta. Det är liksom i porten brevid, så ingen större flyttning, men ah ni förstår. Ska bli skitkul tycker jag. Sen hade vi en till visning idag på huset, men idag kom det bara 4 stycken, e det kanske dåligt? ÖH JA! eftersom det var 25 stycken igår, men ajja vi får verkligen hoppas på att allt går som det ska nu!



Igår var det ju Kevins födelsedag och vi åkte iväg på bio. Då såg vi "Cloverfield", och den var ju bra. Förutom en sak, som jag tror de flesta tycker som sätt den är att de filmar sådär jobbigt HELA filmen. Plus att slutet var lite sådär. halvt skitdålig typ, haha ajja. Det vart ingen middag, utan lite te och mackor när vi kom hem, om jag minns rätt.


De var min måndag, INTRESSAN VA? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0