Fint väder

Heejsan, idag är det onsdag och jättefint väder. Däremot ligger jag fortfarande kvar i sängen. Måste ju ta vara på våra lov, hahah. Hade planerat att renovera eller haha okej städa i min garderob men vill iväg ut i det fina vädret nu så det får vänta. Men ska visa före och efter bild sen, haha min garderob e helt kaos just nu.

Ska dra in till stan och träffa Malin, kanske ta en fika och sedan kolla lite i affärer, känns som en perfekt idag. Igår vart jag lovad av far min att han ska betala min converse när jag väl hittar ett par, så ska ut och leta idag.

Kvällen är lite oklar, kan hända att vi tar nattåget upp till dalarna pågrund utav en liten händelse på kevins sida, men det är ännu inget bestämt där. Annars stannar väl jag hemma och de åker ivåg, vi får se.

Fan vad jag längtar efter sommaren, nån mer än jag som gör det kanske? Have a beautifull day <3

Egypten, snart kommer vi...bara 22 dagar kvar till avgång...



Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin blogg :) Vart ska du i egypten?

2008-03-26 @ 12:34:03
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: Lotta

ooo vad härligt det ser ut! lite sol och värme hade ju inte skadat just nu.. ska de aldrig sluta snöa??!!!! ha en bra dag! kram fran Lotta

2008-03-26 @ 12:59:10
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Sandra

jag tycker att en blogg ska vara personlig, den ska handla om det man själv vill skriva om ^^ :D

2008-03-26 @ 13:21:52
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: Filippa

Hej Alexandra

Du undrade vad jag tycker att en blogg ska innehålla. Det tycker jag varierar från dag till dag och från person till person. Jag personligen skriver om saker jag behöver få ur mig, typ som en dagbok fast inte riktigt så privat. Tankar som kommer eller om saker jag stöter på under dagen.

Lyckost som får åka till Egypten, det är grymt fint där, om du får chansen tycker jag du ska åka med någon båt ut och snorkla. Helt grymt coolt, när jag gjorde det såg jag fisken "Nemo". Ha en bra dag

Kram

2008-03-26 @ 14:52:02
URL: http://lippen.blogg.se
Postat av: lisette

Hejsan :)
Jag tycker en blogg ska innehålla det skriveran tycker är intressant. Det är mycket roligare med peronligare bloggar än alla massa modebloggar. Det kan innehålla från en vanlig vardag till något riktigt stort eller vad som helst! Variera, :)))

2008-03-26 @ 19:20:06
URL: http://lisettenilsen.blogg.se
Postat av: Elin

Tack för kommentaren på min blogg ;) Jag tycker nog att en blogg ska innehålla bara vad just du tänker på eller gör osv :) personligt helt enkelt :) kram!

2008-03-26 @ 21:07:03
Postat av: Linda

jag ska med henne till egypten men med min familj och vi ska till hurhgada eller nåt men dom åker en vecka före oss

2008-03-28 @ 09:44:23
URL: http://biestis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0