Gozzip Girls håller i en tävling

Jag älskar tävling, det är sällan jag vinner..eller okej det har hänt två gånger. SUPERKUL! ;)
Men här är en tävling som passar bra till mitt yrke, mest av allt vill jag bli make-up artist så en sådan liten grej kan få hamna i min lilla samling med de lite dyrare borstar och smink. Har ganska tajt plånbok just nu och har inte råd med det bästa, så därför skulle det vara superkul att vinna en sådan som på bilden nedan.

Var med DU också, gå in på Gozzip Girlsz.

image314

Kommentarer
Postat av: wadne

lycka till ;)

2008-03-18 @ 22:59:36
URL: http://wadne.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

haha aah, när han gör sin supersnygga min :)

2008-03-18 @ 23:11:17
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0